אספקה תוך 3 ימים עד פתח הדלת | משלוח חינם ברכישה מעל ₪299

שאלות ותשובות

איך לבצע הזמנה באתר

חפשו את המוצרים האהובים עליכם באתר, בחרו מוצר  והוסיפו את המוצר לסל הקניות שלכם באמצעות הכפתור "הוסף לסל" ולחיצה על כפתור "לתשלום" תעביר אתכם ישירות לקופה.

עכשיו כמעט סיימתם – בחרו את אופן התשלום והמשלוח (שליח עד הבית בתשלום/ איסוף עצמי בחינם) וזהו, החבילה בדרך אליכם!

אנו נדאג לעדכן אתכם בכתובת האימייל שהזנתם שהזמנתכם התקבלה. בהמשך, שליח מטעמנו ייצור עמכם קשר לתיאום המשלוח.

איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?

במידה והזמנתך התקבלה, תופיע הודעה לאחר לחיצה על ביצוע הזמנה "הזמנתך התקבלה בהצלחה" ויישלח אלייך אימייל עם פרטי ההזמנה.

אני לא מוצא באתר מוצר. מה עושים?

אנחנו עושים את מירב המאמצים לאפשר לכם לרכוש את מגוון המוצרים שלנו אונליין. בשלב זה לא כל המוצרים הנמכרים מוצגים למכירה באתר, במידה ולא מצאתם את המוצר האהוב עליכם באתר אנו צרו קשר לייעוץ 0526913314

הזמנתי מכם חבילה . איך אוכל לדעת מתי החבילה תגיע אלי?

במידה ובחרת בשיטת משלוח "משלוח עד הבית" – השליח יתאם עימך את הגעתו במספר הטלפון שהזנת בעת ההזמנה. אם טרם קיבלת שיחת תיאום מהשליח, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון: 052-6913314 בין השעות 10:00 עד 16:00, ואנו נבדוק עבורך עם חברת המשלוחים מתי בדיוק השליח צפוי להגיע.

במידה ובחרת בשיטת משלוח "איסוף עצמי ללא עלות" – אחד מנציגינו יצור איתך קשר לתיאום מועד האיסוף

ביצעתי הזמנה. איך לשנות את שיטת המשלוח / כתובת למשלוח?

במידה וההזמנה עוד לא יצאה מהמחסנים שלנו נוכל לסייע לך בשינוי באמצעות יצירת קשר טלפוני עם שירות הלקוחות: בימים א׳-ה׳, בין השעות: 10:00 עד 16:00, בטלפון:052-6913314

האם ניתן לבצע החזרה או החלפה לפריטים שקניתי באתר?

אין שום בעיה! ניתן להחזיר תוך 48 שעות (בהתראה טלפונית)  או להחליף את המוצר ולקבל זיכוי תוך 14 יום מביצוע ההזמנה. כל שיש לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו ולהציג את הקבלה המקורית (מוצר שלא נעשה בו שימוש). המוצר צריך להישאר באריזתו המקורית שלא נפתחה, לא נפגמה ולא נעשה בה נזק.

תוכלו לקבל החזר כספי לבחירתכם – למעט על דמי המשלוח וניקוי 5% מהסכום. 

החזר כספי יבוצע ישירות לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה בתוך 7 יום מקבלת בקשת ביטול העסקה והחזרת הפריט.

האם ניתן לרכוש פריטים באתר ולאסוף אותם בסניפים?

כן בתיאום מראש עם שיר

האם ניתן להזמין פריטים מחוץ לגבולות ישראל?

כן, בתיאום מראש עם שירות הלקוחות של האתר 052-6913314

במידה ובחרתי לקבל זיכוי כספי על הזמנתי, האם עלי גם לבטל את העסקה מול חברת האשראי?

אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי. אין צורך לפנות אליה ישירות. ניתן לפנות לבירורים למחלקת שירות הלקוחות שלנו בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 16:00, בטלפון: 052-6913314

האם פרטי האשראי שלי נשמרים במערכת אפריל?

לא. פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות המבצעים פעולות באתר אינם נשמרים כלל במערכות. הסליקה באתר מתבצעת באמצעות חברת אי קרדיט., חברה המוסמכת לתקן PCI. כל זאת על מנת להבטיח ללקוחותינו באתר חוויית קנייה בטוחה.

האם האתר מאובטח ובטוח לקנייה?

כן. אתר SHIR ZANA מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL לתקשורת מאובטחת באינטרנט (Secure Socket Layer). אתר SHIR ZANA עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שכל הנתונים שלקוחותינו מוסרים במהלך הקנייה באתר נשארים חסויים ומאובטחים. תעודה דיגיטאלית מסוג Thawte SSL Web Server מותקנת על השרת ומאפשרת העברת מידע בצורה מאובטחת. התעודה הדיגיטאלית המותקנת על השרת, מבצעת את הפעולות הבאות: מאמתת שהשרת שאליו אתה מחובר הוא אכן השרת הנכון; יוצרת ערוץ תקשורת מאובטח עלי ידי הצפנת כל המידע המועבר בין דפדפן האינטרנט לבין השרת; ומבצעת בדיקה כי המידע שנשלח מהמחשב האישי יגיע בשלמותו, ללא טעויות וללא שיבושים אל האתר.

האם מחירי המוצרים באתר זהים למחירים בחנויות?

מחירי SHIR ZANA לא זהים בחנות ובאתר. מעת לעת נערכים מבצעים מקומיים בסניף ובאתר, שאינם תקפים בחנות או באתר או מבצעים בלעדיים ללקוחות האתר.

מהו קוד הקופון באתר?

קוד הקופון הוא מספר הנשלח מעת לעת כהטבה ללקוחותינו לקנייה באתר. במידה וקיבלתם את קוד הקופון תוכלו להקלידו בעת ההזמנה באתר, ולקבל תמורתו הנחה בקנייה באתר.

איך אוכל לקבל קוד קופון?

עלייך להירשם להטבה הרלוונטית באם פורסמה באותו החודש.